. : halloween påse : .

Jag fortsätter på samma tema som igår; påsar (men nu den större, bruna modellen), Bo Bunnys Whoo-ligans och halloween.
Men idag lägger jag till en av de nya Lil Lolitas damerna! Ni har väl inte missat dessa nya fantastiska stämplar!?



Två favoriter; Angie B´s fladdermusstämpel, som används flitigt nu i halloweentider, och bokstavsstickers från October Afternoon!







Stämplar: TPS- Lil Lolitas - 30s Lylah, AB´s - Fladdermus
Papper: Cardstock, Bo Bunny - Whoo-ligans, Papperspåse
Färg: Distress - Tea Dye, Memento - Tuxedo Black, Memento - Rich Cocoa
Färgläggning: Promarkers
Övrigt: Organzaband, Minirosor, Tyll, Punchinella, Bokstavsstickers, Checkribbon, Spellbinders
, Öljetter


Kommentarer
Postat av: Maiden

Wow! Vilken helt fantastisk påse! Jag älskar den verkligen!!! :-) Nu vill jag ju ha stämplarna, spellisarna, pappret... allt!!! ;-)

2010-09-21 @ 11:05:51
URL: http://maidens.blogg.se/
Postat av: TesaB

Men duuuu!!!! Helt sanslöst snygg och häftig!!! Me like!!!!

2010-09-21 @ 15:44:31
URL: http://tesasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0