:: scrapbooking fair in avesta ::

So, it´s Monday again. I can´t believe how fast the weeks are running by! Gosh!

But this weekend was a real treat!!
I´ve been working with Inkywings on a Scrapbooking fair a few miles from here.
It´s soooo much fun, meeting lot´s of both new and old friends.
And meeting many www-friends irl too.

Here are some pictures:



Some of the lovely goods we were selling!



Another view.



And this was 'my' space for two whole days!!
Nice!

A big thank you to all of you who made this weekend awesome!

Now, I don´t have any cards to show today.
I´ve been doing a LOT of crafting, but there is nothing I can show you yet. Curious?? Well, you should be! ;0))


Kommentarer
Postat av: Linda - Pysselbus

Åhhh vad kul det var att träffa dig IRL i lördags! Även om det tog ända till de sista minuterna för mig att fatta att du var där... lol Det blev stressigt värre så jag hann knappt säga hejdå för tjejen jag åkte med hade redan packat klart och jag hade knappt börjat... ;-) Sånt är livet och det kommer ju fler gånger... Hoppas du hade kul! Ska bli spännande att se här vad du pysslade med under mässan! Kram

2011-04-05 @ 13:18:42
URL: http://pysselbus.blogspot.com
Postat av: Linda - Pysselbus

Åhhh, ska du till Morkala?? Jag skulle gärna vilja åka men det blir lite för mycket med två helgen på raken... Familjen vill också ha lite tid... Hoppas ni får kul!! Ska försöka planera in det så jag kan åka nästa gång!



Kram

Linda

2011-04-06 @ 09:19:49
URL: http://pysselbus.blogspot.com
Postat av: Åsa/asamia

Tack för i lördags, det var en hemskt trevlig mässa/träff som vanligt!Kul att få se lite bilder också, fast ser ut som du knäppt innan det öppnat - vart är allt folk fniss.

Du demade bra, och man blir så inspirerad av att shoppa nya dies när du sätter fart ;0)

Vi ses på lördag i Morkarla.

2011-04-06 @ 13:04:23
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0