Enkelt och stilrent....

Idag är jag hemma med de två små barnen, då den äldre åkte på en duktig feber igår.
Så då bjuder jag på ett litet kort så här lite extra.

Men jag tyckte att det var lite skönt att ta någonting annat än jul...

******

Today Im home with my two youngest kids, though the older one got a nasty cold and a fever yesterday.
So Im giving you a little card here, but it felt nice to show something else the christmas
for a change...



Kortet är gjort på temat Clean & simple.
Brukar sällan vara några problem för mig. Jag är ju riktigt förtjust i den stilen!

******

The card is made on the theame Clean & simple.
That rarely gives me problems, Im really fond of this style!



Jag har använt mina Spellbinders för att göra formen på kortet.

Jag har maskat ihopen etikett stämpel från Hänglar med ett motiv från Lily of the Valley.
Inga mönsterpapper eller dekorationer utan bara en grattis-text.
Väldigt enkelt och stilrent.

******

I have used my Spellbinders to make the shape of the card.

I have masked together the label stamp from hÄnglar with a motif from Lily of the Valley.
No pattern paper or decorations, just a congratulations text.
Very simple and clean
.



Motivet är färglagt med Promarkers på Letraset Cartridge Papers.

******

The ímage is colored with Promarkers on Letraset Cartridge Papers.


Ha en toppen onsdag!



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Så sött! ... och vilket fint färglagt motiv ...

2011-12-14 @ 18:00:32
URL: http://ullespyssel.blogspot.com/
Postat av: Lena

Så fint! Du färglägger fantastiskt!



Kram Lena

2011-12-15 @ 19:27:13
URL: http://www.madebylena.blogspot.com/
Postat av: Niki Estes

Asa, this is so cute!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0