Mera Maja Design...

Vi hade ju det fantastiska nöjet att Maja Design sponsrade hela StampARTic teamet med senaste kollektionen av papper och stämplar. Första artikeln kan Ni se här.

Den här gången har vi valt att fokusera på lite andra typer av pappersprojekt än bara 'vanliga' kort.

Men precis som tidigare så skapar även denna gång med kollektionen Vintage Winter.

******

We had the great pleasure of Maja Design sponsored the whole StampARTic team with the most recent collection of papers and stamps. The first items we made you see here.

This time, we have chosen to focus on some other kinds of paper projects than just the 'normal' cards.

But just as before, we creates with the Vintage Winter Collection.

My first project is a Paperbag-Card:

******

Mitt första projekt fick bli ett Påskort.



Här har jag valt att jobba med de bruna nyanserna på pappren.
Som hälsning har jag använt en av de färdiga Diecuts'en.



Även insidan går i samma stil.


Som nästa projekt har jag gjort en juldekoration med vimplar.



Här har jag istället valt pappren som går i blåa toner, samt visst inslag av brunt.



Lite utstansade bokstäver och sedan dekorerat med pinnar, blommor och massor av puffsnö och glitter.


Här har Ni dekorationen i sin helhet.
Ni får ha lite överseende med fotokvalitén, det är attans svårt att få till det med fotograferingen den här årstiden.



Skynda Er in och kika i StampARTics Blogg.
Kreationerna från teamet är helt fantastiska.

Och Ni har väl inte missat våran Day Of Fun som pågår?!

Massor av Tutorials, Give Aways och ögongodis, varje dag fram till jul!

******

Hurry up and peek in StampARTics Blog.
The creations from the team are fantastic.

And I hope you have not missed our Day Of Fun that is going on?!

Lots of Tutorials, Giveaway and eye candy, every day until Christmas
!

******

Ha det så mysigt idag, här har vi tom fått lite, lite snö (äntligen!).

Själv så ska jag bädda ner mig och hosta vidare.


Kommentarer
Postat av: Jing van Opstal

this is amazing! love all the details and colors ... very calm!

2011-12-07 @ 10:35:41
URL: http://www.jingvanopstal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0