Min Topp Tio Lista...

Så här i nyårstider brukar det vara vanligt med alla Topp-listor för året.
Och jag brukar också ha den traditionen.

Jag tycker visserligen att det är ganska svårt att rangordna mina egna kreationer, oftast väljer jag inte ut dom för själva slutresultatet, utan kanske mer för ett minne dom gett mig. Det kan vara själva skapandet, eller vad de var till för ändamål eller liknande.

Ja, här kommer i alla fall min Topp Tio lista för 2011 års kort:

*****

In this New Year-times it tends to be common to do all sorts of Top-lists for the year.
And I also tend to have that tradition.

I think it is quite difficult to rank my own creations, often I don´t choose the card for the actual end-result, but perhaps more of a memory they gave me. It could be about the actual making it self, or for the purpose or likewise, that made me choose just that particular card.

Yes, this is in any case, my Top Ten list for the 2011 cards
:





















Så där var dom!
En stor blandning av olika stilar och upplägg - även om man ofta kan se en röd tråd igenom det jag skapar.

Jag har haft ett fantastiskt pyssel år där jag fått chansen att samarbeta med helt underbara företag och träffat massor av nya härliga bekantskaper världen över!

Och jag hoppas och tror att nästa år kommer att bli precis lika kul.

******

So there they were!
All various kind of styles and shapes - all though you can see simularities in all my crafting work.

I had an amazing crafting year were I´ve been able to work with all so talented crafters and companies and got to know so many lovely people from all over the world.

And Im certain that next year will be just as fun!


ETT STORT TACK TILL ALLA ER SOM FÖLJT MIG!

A BIG THANK YOU TO ALL THAT FOLLOWED ME!

Syns snart igen! / See you soon!


Kommentarer
Postat av: Kattiz

En helt underbar tio i topp! Du är så fantastiskt duktig! Gott nytt år!

Kram Kattiz

2011-12-28 @ 20:11:13
URL: http://kattizscrapp.blogspot.com/
Postat av: Åsa/asamia

Du gör massor av vackra alster, alltid lika roligt att kika in och se vad du hittat på.

Vill passa på att önska dig ett Gott Nytt år!!

2011-12-29 @ 18:35:24
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Åsa/asamia

Du gör massor av vackra alster, alltid lika roligt att kika in och se vad du hittat på.

Vill passa på att önska dig ett Gott Nytt år!!

2011-12-29 @ 18:35:37
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Zima

Ååh va fina kort du gjort under 2011! Jättefina färgmässigt och sen så färglägger du helt underbart!

2012-01-01 @ 19:12:12
URL: http://handmadebyzima.blogspot.com/
Postat av: helen

ljuvlig lista

2012-01-02 @ 11:35:50
URL: http://scrappfabriken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0