Puss & Kram...

Nu så är julen 'över' och det känns faktiskt skönt att lämna årets julkort bakom mig.
Så idag visar jag ett kort i lite Alla Hjärtans Dag-tema hos Scrap-Perra.

*****
Now Christmas is 'over' and it feels really good to make this year's Christmas cards behind me.
So today I show a card in Valentine's Day-theme in
Scrap-Perras Blog.



Jag har använt ett av de härliga S.W.A.L.K stämplarna, här A little Kiss.
Jag har färglagt motivet med Tombow pennor.



Cardstocken är sk Straw (en av mina toppfavoriter) och pappren är ifrån Pion Designs 6x6 'block'.
Alldeles perfekt storlek att skapa kort av.

Jag har även använt en Tim Holtz Die och dekorerat med Cherry Blooms och minirosor.



Hoppas nu ni får ett fantastiskt nyår och en god fortsättning.

Glöm inte bort att Ni fortfarande har chansen att delta i December-utmaningen.
Perfekt pyssel så här i mellandagarna!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vilket ljuvligt sött kort!

2011-12-27 @ 16:52:02
URL: http://ullespyssel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0