Stampavies Tobi...

Tänk att det redan är första december!! Helt otroligt vad tiden gått fort.
Och vad är mer passande än ett julkort..? :0)



Idag visar jag Tobi and her dearest Deer i Stampavies blogg.

******

Today it´s my time here in Stampavies blog and Im going to show you a Stair Card with little Tobi and her dearest deer from the Laurence Design. Can you believe that it´s already December and it´s not long until Christmas!



Jag har gjort ett Center Stair Card och dekorerat det med papper från Maja Design och massor av blommor. Löven och Julswirlen är dies feån Cheery Lynn. Kanten är stansad med en Martha Stewart stans.

Texten är också från Stampavie.

******

Im combined the stamps with lovely papers from Maja Design and lots of flowers. On the space below the image I´ve stamped a sentiment from Joy to the World.



Jag har färglagt med Promarkers på Letrasets Cartridge Papers (270 gr). Jag har använt följande färger:

The image is colored with Promarkers on Letraset Cartridge Papers (270 gr). I´ve used following colors:

Skin: Sunkissed Pink, Dusky Pink, Blush, Ivory
Clothes/Flower/Ribbon: Warm Grey 3+1, Cardinal Red, Poppy, Lipstick Red
Deer: Walnut, Terracotta, Spice
Snow: Pastel Blue, Ice Grey 1
Blender

And I have sprinkled some Stickles on all the white and snow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0