Webster vecka hos Scrap-Perra...

Denn vecka så har vi i DT-gänget hos Scrap-Perra fått uppgiften att skapa efter samma förutsättningar. Vi ska alla skapa med samma papper ur Webster Springtime serien.
Det ska bli väldigt spännande att se alla olika alster!

Jag börjar, föga överraskande, med ett kort.

*****

This week all the DT-girls at Scrap-Perra has been given the same mission; to create with the same papers from Websters collection Springtime.

Im doing two different projects; on card and a paperbag:




Här har jag använt matchande gröna papper tillsammans med Juteväv och wellpapp.



Stämpeln är från Magnolias Sweet Rainbow collection.
Kortet är ganska sparsamt dekorerat med snöre och häftklamrar.

Som nästa projekt har jag altrat en papperspåse.
Här har jag använt papper i en gul/beige ton, med inslag av grönt.

Här har jag lekt lite med en bit av en stor Diecut för att få en till dimension på påsen.



Den är sedan dekorerad med osteklut, en Tim Holtz die och blommor och blad.

Se nu till att kolla in varje dag i Scrap-Perras Blogg, då alla tjejerna kommer att visa sina fantastiska Webster alster. 

Ses snart igen!

 

 


Kommentarer
Postat av: carina

Så SNYGGT!!

Kramis

2011-12-20 @ 15:39:42
URL: http://carinaskortochgott.blogspot.com/
Postat av: Ziro

Helt otroligt snyggt kort! Säckväven passar klockrent ihop med trasdockan/fågelskrämman!

2011-12-25 @ 19:52:37
URL: http://zirosscrap.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0