Ytterligare en tag...

Just nu spenderar jag min tid på Scrap-Perras härliga Julträff.
Det ska bli fantastiskt roligt att få träffa både nya och gamla bekantskaper.

******

Right now Im spending my time on Scrap-Perras Christmas Craft Event.
It´s going to be so much fun meeting both new and 'old' friends.

Here comes a tag I've made earlier on Dalapysslingen:

******

För att Ni ska ha något att titta på även när jag är borta så kommer här en liten Tag som jag gjorde på Dalapysslingen:



Jag har använt Kraft Cardstock både som stomme till tagen samt till själva motivet.



Mönsterpappret är från Maja Design.

Texten från Inkywings.



Motivet är från Lily of the Valley och är färglagt med Prisma Color Pencils.


Ha en fantastisk Andra Advent imorgon.Så ses vi alldeles snart igen.
Jag kommer ju förhoppningsvis ha massor av pysslat att visa upp efter helgens träff... :0)




Kommentarer
Postat av: mia.t

Vilken härlig tag. Enkelt men ändå så underbart vackert! Ha en bra dag!

Kram Mia

2011-12-05 @ 08:40:08
URL: http://miatsblogspot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0