:: spring card - dt inkywings ::

Jag tänkte fira in lördagen med ett litet Spring-card. Känns onekligen väldigt passande när vi längtar och väntar efter våren! ;0)

-------------------------

I was thinking about celebrating this Saturday with an Spring-card. It feels really suited now when we all is longing for springtime! ;0)



Jag har använt mig av ett av motiven från Greeting Farm.
Hon är färglagd med Promarkers.

-------------------------

I´ve used one of the motifs from Greeting Farm.
She´s colored with Promarkers.



Papper återigen från Tim Holtz - Vintage Shabby.
Jaaa, jag vet att jag snöat in på dom! ;0))

Lite Rac Rac band, några knappar och lite Floss.

------------------------------

The papers is once again from Tim Holtz - Vintage Shabby.
Yeeees, I know Im all obsessed about them! ;0)

Some Ric Rac ribbon, some buttons and a little Floss.



Hoppas ni får en skön och härlig lördag.
Och glöm för allt i världen inte bort att pyssla! Varför inte pröva Er på ett litet Spring-card...

---------------------------

I hope you all have a womderful Saturday!
And don´t forget crafting! Why not try an Spring-card...




Kommentarer
Postat av: Christina

Himla fint kort!!

2011-02-26 @ 23:24:35
URL: http://scrapkammaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0