:: tag card - dt inkywings ::

Jag är så vansinnigt förtjust i Inkessentials Crafttags, sk Jumbotag. De är helt underbara att göra kort av!
Perfekt att använda, precis som dom är, eller att hänga på presenten eller blomman.

---------------------

Im so in to making tag-cards right now, out of so called Jumbo-tags, as from Inkessentials.
Perfect just as they are or to put on a present or on a flower!

------------------------

Här har jag gjort en med ett lite pojkigt tema:



Jag har återigen använt ett av motiven från Greeting Farm.



Pappren är från MME´s Alphabet Soup och finns under REA-kategorin.

Edit: Beskrivning på bokmärket i inlägget innan har jag hittat här!


Stämplar/Stamps: Greeting Farm
Papper/Papers: Cardstock, MME - Alphabet Soup
Färgläggning/Coloring: Promarkers & Copics on Letraset Cartridge Paper 270g
Ink/Färg: Memento - Tuxedo Black, Distress Ink - Tea Dye
Övrigt/Embellies: Buttons, String, Mini alphas, Seewing machine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0