:: summer tags - dt inkywings ::

Today Im showing more of my favourite tags in Inkywings Blog.
I made theese on the Papperskraft-fair last weekend!

***********

Jag tycker det är så otroligt skoj och avslappnande att göra tags.
Jag använder dom till presenter, blommor, flaskor mm.
Oftast lämnar jag baksidan tom, så att det finns plats för en personlig hälsning.

Idag tänkte jag visa några som jag gjorde åt Inkywings på Papperskraft-mässan:



Här har jag använt stämplar från Bo Bunny samt en av de nya textstämplarna (Bildark 5).

Jag har embossat stämplarna med Distress Powder och sedan gått över med 'handtaget' och Distressdynor.
Jag har använt färgerna Tea Dye och Walnut Stain.

Slutligen har jag använt lite Glimmer Mist och sprutat både på tagen och på bandet.



På nästa tag har jag istället använt mig av stämplar uteslutande från Tim Holtz.



Här har jag istället embossat med Clear (genomskinligt pulver), en textstämpel och en klocka.

Sen har jag gått på med 'handtaget' i Distresserna Tea Dye och Vintage Photo.

Kulspetspennorna är stämplade med Vinatge Photo och texten med Tea Dye.

Några enkla dekorationer i form av häftklamrar.


Den sista tagen är med stämplar från Bo Bunny och Tim Holtz.



Här har jag använt de gröna Distressfärgerna Peeled Paint och Forest Moss.

Fjärilarna har jag klippt ut från Bo Bunnys - GABRIELLE Elegance.


Ha en mysig vecka!

Have a nice start on the week!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0