:: jumbo tag - dt inkywings ::

Today Im showing a jumbo tag in Inkywings Blog.

---------------

Ja, nu är skolavslutningarna klara och sommarlovet här! Underbart!
Själv har jag visserligen några veckor kvar till semester men det känns ändå som att sommaren äntligen är här.

Idag visar jag en romantiskt jumbotag i Inkywings Bloggen.



Jag gillar verkligen tags. De är ett trevligt alternativ till 'vanliga' kort och är perfekt att hänga på flaskor, blommor, paket mm.



Jag har använt Bo Bunnys Timepiece papper och distressat med Walnut Stain och Tea Dye.
Lite härlig spets och massor av rosor.



En närbild.

Hoppas Ni har lika bra väder som oss! Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: LillBlomman

Åh så söt! Jag sitter just och pillar med tre gigantiska tags till dagisfröknarna som de ska få när plutten slutar på småbarnsavdelningen.

Uj, uj vad mkt fint du gör hela tiden, nu ska jag scrolla vidare nedåt och njuta av mitt besök!

Kramar!

2011-06-11 @ 16:55:00
URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0