:: my hardworking guy - dt inkywings ::

Today I continues to show MME´s Stella Rose papers in Inkywings Blog.

---------------

Jag fortsätter med MME´s serie Stella Rose när jag idag visar en layout med min hårt arbetande son Hugo i Inkywings Blogg.



Jag har använt Kraft cardstock som bas och sedan dekorerat med olika remsor av Stella Rose papper.
Ett perfekt sätt att bli av med alla spillbitar!
Jag har även stansat ut lite cirklar och spridit ut över layouten, för att bryta av allt det kantiga.

Jag tycker om att blanda olika typsnitt och bokstäver. Också ett bra sätt att bli av med alla bokstavs-rester.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, vilken fin LO.



Ha det bra!

2011-06-07 @ 15:30:04
URL: http://johannascardmaking.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0