:: those little wet cuties - dt hÄnglar & stÄnglar ::


Today Im playing with some of the new hÄnglar & stÄnglar stamps in the hÄnglar-Blog.
I hope you haven´t missed them out!?? They are gorgeous!
And they are all in the theme of 'under sea'...

-------------

Men hur söta är inte de nya fiskstämplarna!!?
Jag är helt kär!

Och inte nog med det - de är underbara att färglägga också.

Så idag visar jag ett kort med två av de små blöta sköningarna i hÄnglar Bloggen:



Jag har maskat ihop den stora fisken samt en av de små tillsammans med sjögräset.

JAg har glittrat upp motivet riktigt ordentligt också, men det syns inte alls på fotot...


Kommentarer
Postat av: Louise

Hej Åsa :)



Vilket urgulligt kort, söta fiskan som tusan hakar ;) Underbart mönsterpapper och fantastiska blommor :) Också är det ju rååååååsa som jag älskar!



Kram

2011-06-09 @ 08:01:58
URL: http://louisesscrapperie.blogspot.com
Postat av: carina

Härligt kort, Trevlig Helg!

Kramar

2011-06-10 @ 08:29:41
URL: http://carinaskortochgott.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0