:: tag slide card - dt hÄnglar & stÄnglar ::

Idag har jag gjort ett Tag Slide Card med en av tjejerna från Attitude kitet.
Jag har matchat motivet med mönsterpapprena med hjälp av Paper Piecing.

-----------------

Today I´ve done a Tag Slide Card with one of the girls from the Attitude kit.
I have matched the motif with my pattern papers using Paper Piecing
.



Kortet har yttermåtten 11 x 15 cm.

---------------

The card has the external dimensions of 11 x 15 cm.



Stolen och texten är också hÄnglar-stämplar.

---------------------

The chair and the sentiment is also from hÄnglar.



Jag har använt mina mönsterpapper till både stolens dyna, klänningen, skorna och rosetterna.

----------------------------

I've used my patternpapers to both the seat cushion, dress, shoes and bows.



Kortet är uppbyggt så att du drar upp motivet genom att dra i tagen, och då syns automatiskt också texten.

-------------------------

The card is structured so that you bring up the motif by pulling the tag, and then automatically the text gets visible.




Motiven är färglagda med Promarkers och papprena är från MME´s Stella Rose (finns hos Inkywings).



Kommentarer
Postat av: LillBlomman

Undebara färger och underbart kort! Så cool lösning med både Tag och staffli! Kramar!

2011-03-24 @ 19:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0