:: pirate luca - dt inkywings ::

Jag fortsätter att leka med Cheery Lynn diesen och La La Land stämplar.
Idag blir det Pirate Luca som får göra entré!
Visst är han väl en liten tuffing.

---------------------------

I continue to play with Cheery Lynn diesen and La La Land stamps.
Today Pirate Luca makes his entrance!
Sure, he is such a little tough one.



Den här gången har jag valt att använda mestadels dekorationer från Tim Holtz.
Det finns väl ingen som är så bra att använda om man vill ha den lte mera rougha, slitna looken.



Jag har använt Washi Tape & Filmstrip från TH.



Papper är MME - Stella Rose. Också en fantastisk pappersserie!
Framförallt så är kvalitén underbar.

Alla kanter är rivna och distressade. Jag har dessutom stämplat och embossat kanterna runt stämpelmotivet.



Den här gången har jag använt Coved Rectangel diesen från Cheery Lynn.

Den största, bakersta har jag dessutom vikt och använt som kortbas.


Ha en trevlig onsdag!

Have a nice wednesday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0