Jul Tag...

Idag avslöjar jag min stora 'obsessions' i Scrapfabrikens Blogg, för Er som följt mig tidigare så är det ju knappast en nyhet, nämligen Tags!
Jag skulle ju lätt kunna kalla mig beroende av att göra dessa...

Denna gång blev det en kombination av Cosmo Crickets julgröna papper och Some Odds Girl´s Gwen, färglagd på Straw-papper.

******

Today I reveal my big 'obsessions' in Scrapfabrikens Blog, for those of you who followed me before, it is hardly a novelty: Tags!
I can easy say I depend on making these ...

This time it was a combination of Cosmo Cricket paper and Some Odds Girl's Gwen, colored on Straw paper.



Själva Tagen är utstansad med hjälp av en Tim Holtz Sizzix Die.
Alla kanter är distressade med Walnut Stain.



Jag har även använt en av de matchande texterna som hör till stämpeln.



Även söta Gwen får gå i matchande vita och gröna toner.


Glöm inte kika in i morgon igen!


Kommentarer
Postat av: Anna i Mossahus

Fint =)

2011-11-21 @ 09:29:06
URL: http://mossahus-scrapping.blogspot.com
Postat av: Anna

Hihi, du är inte den enda som gillar att göra tags! ;)



Jättefin tag! Pappren går så himla bra ihop och så Gwen som passar perfekt ovanpå. =)

2011-11-21 @ 16:35:46
URL: http://vivid-colours.blogspot.com/
Postat av: Christina

Galet snyggt!!! Tags är jättekul att göra :-)

2011-11-22 @ 11:38:40
URL: http://scrapkammaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0