Julkort...

Idag visar jag ett julkort med en av Tina Wenkes härliga motiv i Stampavies Blog.

Jag älskar den känsla som detta motiv ger mig. Jag blir riktigt varm i hjärtat.
Jag tänker genast på mina egna barn, såklart, och på den glädje dom har av varandra.

Oj, vart nästan lite sentimental där! He, he.

Nu till kortet:

******

Today Im showing a Christmas card with one of Tina Wenkes lovely images in Stampavies Blog.

I love the feeling that this design gives me. I get really warm at heart.
I immediately think of my own children, of course, and the joy they have of
each other.

Oops, almost got a bit sentimental there! Ha, ha.

Now for the card
:



Jag försökte hålla det ganska stilrent för att hålla motivet i fokus.

Alla kanter är distressade med Walnut Stain och pappret är från Maja Design.

******

I tried to keep it pretty clean and simple to keep the image in focus.

All edges are distress with Walnut Stain and the paper are from Maja Design
.



Bilden är färglagd med Promarkers på Letraset Cartridge Papers (270 g).

The image is coloured with Promarkers on Letraset Cartridge Paper (270 g).

--------------------------

Ni har väl inte missat min lilla video beskrivning på hur jag färglägger med mina Promarkers i inlägget nedanför?!

Det kommer förhoppningsvis några fler snart. Jag håller på att tanka in dom i datorn.

******

I hope you have not missed my little video description on how I color with my Promarkers in the post below!

There will hopefully come more soon. I'm about to get them into
the computer roght now.



Ha det gott. Syns imorgon igen!


Kommentarer
Postat av: Ziro

Jättevackert kort! Jösses vad fint du färglägger! Vet du någon svensk butik som säljer denna stämpel?

2011-11-03 @ 10:36:48
URL: http://zirosscrap.blogspot.com/
Postat av: Linda

Verkligen underbart motiv!

Älskar din fina video..det blir genast lättare att lära sig promarkers..för en distressare.. ;))



Stämpeln ger mig mysiga rysningar.. ;) ♥

2011-11-03 @ 19:29:17
URL: http://muhren.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0