Maja Design...

This is my second posting for today, to see my post for Scrapfabriken please scroll down...

Det här är mitt andra inlägg för dagen, vill du se mitt inlägg för Scrapfabriken kan du skrolla ner...

-------------


Idag har vi glädjen att få visa Maja Designs senaste kollektion Vintage Winter hos StampARTic!

Och den här gången är det inte bara underbara papper utan det inkluderar även en massa härligt matchande stämplar. Både motivoch texter...

******

We are pleased to show Maja Designs latest collection Vintage Winter in the StampARTic Blog today!

And this time it is not only wonderful paper, but it also includes lots of lovely matching stamps. Both motifs and sentiments
...


Jag börjar med ett kort i milda bruna färger och den söta tomten:



Kortet är ett sk Tag Slide Card.



Jag har även stämplat en text på själva tagen.



Själva tomten är färglagd med Prisma pennor.

----------

På kort nummer två har jag använt en av de färdiga Die cutsén:



Papper i röd-bruna toner.



Här har jag även gått lös med Snöpennan.


Glöm inte gå in och kika på resten av teamets underbara alster. De har återigen överträffat sig själva!!


Vi ses imorgon igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0