:: blogcandy winner ::

Jag hoppas Ni alla haft en underbar helg!

Själv har jag varit med Inkywings och jobbat på Avesta Kort- och Scrapmässa.
En hel helg med pyssel och shopping!
Kan det bli bättre?! ;0)

********

I hope you all had a wonderful wekeend!

I´ve been away working with Inkywings on Avesta Card- & Craft Fair.
A whole wekeend full of crafting and shopping! :0)
Could it be any better?!

********

I wan´t to give a big thank you to all of you that participated in my little Blogcandy.

I´ve let Random.org choose my winner......

********

Jag vill tacka alla som deltagit i min lilla utlottning.

Jag har låtit Random.org dra min vinnare!

..........och vinnaren är............







JENNY J


Ett stort grattis!

Maila din adress till mig på asa.danielsson @ hotmail.com (utan mellanslag),
så kommer din vinst med posten. Direkt från Australien! :0)


Återigen ett stort tack!



Imorgon tänkte jag visa något som jag pysslade med på mässan, så välkommen tillbaka då.

*********

Tomorrow Im going to show you something I made this wekeend! See you then!



Kommentarer
Postat av: Anna i Mossahus

Grattis till vinnaren!



Jag har också en liten "tävling" inne på min blogg, jag hoppas ni vill kika in och lämna en kommentar =)

2011-10-10 @ 17:36:25
URL: http://mossahus-scrapping.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0