Vinterhälsning...

Idag blir det ytterligare en Tag. Jag är ju lite sjukt beroende av dessa. :0)

Denna gången har jag valt att göra hela Tagen i ett enda färgschema. Endast färgerna vitt och blått.
Vilket visade sig vara svårare än jag först trodde, då det ju även innebar att motivet endast fick färgläggas med dessa färger....

******

Today I will show you another Tag. I'm a little sick dependent on them. :0)

This time, I have chosen to make the entire Tag in a single color scheme. Only white and blue.
Which turned out to be harder than I first thought, then it's also meant that the motif could only be colored with these
colors....



Stämpeln är ifrån Whiff of Joy och texten ifrån Stampavie.

*****

The stamp is from Whiff of Joy and the sentiment is from Stampavie.



Runt kanterna har jag stämplat och mistat med Glimmer Mist. Sedan har jag embossat med 'snöpulver' för att få en riktigt vintrig känsla. Avslutningsvis några halvpärlor.

Det syns inte riktigt på bilderna men Tagen riktigt glittrar.

******

I´ve stamped and misted with Glimmer Mist around the edges. The I´ve embossed with 'snow-powder' around to get that real winterfeeling. And some halfbeads to finish it off.

It´s a little hard to show it on the pictires, but the Tag really sparcle!


Ha det så gott / Have a nice day



Kommentarer
Postat av: Ingrid - Inola

Vilken underbar tag med riktigt vintrig och frostig känsla. Du är så duktig både på komposition och färgläggning!

2011-10-23 @ 21:29:43
URL: http://inola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0