Hoppla, hoppla...

Ny vecka, nya möjligheter!

Idag är jag helt slut efter att skruva IKEA-möbler och möblerat om HELA pysselhörnan!
Jisses, vad grejor man ser att man har, när man får lov att flytta på allt.

Men det blev jättebra!

Idag visar jag ett kort i Stampavie Bloggen.

******

A new week, with new possibilitys!

Im so tired today. Spent all day yesterday refurnisching my whole crafting space!
OMG, it´s when you di something like this you realize how many things you actuaööy have..!

But Im pleased with the result!

Today Im showing a card in the Stampavie Blog.



Denna gång har jag använt både stämpelmotiv och text av Tina Wenke.

Hennes pojkmotiv är helt underbara.



Giddly Up är färglagd med Distress Markers på 200 g akvarellpapper (Canson).

Hoppas Ni får en härlig Valborgsmässoafton.
Själv ska jag spela brännboll och grilla.
Och titta på majbrasan förstårs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0