Stilrent och enkelt hos Scrap-Perra...

Hej igen!

Idag blir det ett kort som är lite mer stilrent och enkelt.

Jag behövde ett tack-kort som var lite mer avskalat och "platt", om Ni förstår vad jag menar... ;0)

 

Eftersom jag ändå ville ge det en välarbetad känsla så valde jag ett motiv där jag kunde bygga upp ett djup med hjälp av färgläggningen.

 

 

Jag har valt ett blommotiv från Penny Blacks Flower Gallery.

Vackra och stiliga clearstamps.

 

Blomman är färglagd med Distress Markers på 200 g akvarellpapper.

 

Ni har väl inte glömt bort min steg-för-steg-beskrivning på hur jag färglägger med dessa?

Den finns HÄR!

 

Mönsterpappret är ifrån October Afternoons Cakewalk (Hula Hoop).

Bakom motivet finns en doily, och själva stämpeln är utskuren med Spellbinders.

 

Pyssla lugnt!

 


Kommentarer
Postat av: emmy

åååååh, helt galet ljuvligt!!!

2012-08-07 @ 13:58:34
URL: http://emmybloggen.blogg.se/
Postat av: Anna Sigga

This is absolutely gorgeous!

2012-08-10 @ 01:36:33
URL: http://annasigga.typepad.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0