Cheery Lynn och Prima...

Efter att få chansen att leka loss med alla härliga Cheery Lynn dies så kan jag säga att de snabbt skapat ett beroende. De är väldigt mångsidiga och det oerhört roligt att sitta och bygga ihop egna personliga blommor.

Det finns flera bra instruktionsvideos på deras egna hemsida, med tips och ideer.
Sen får man komma ihåg att övning ger färdighet... ;0)

Idag visar jag ett exempel i Engströms blogg.
Mer information om vad jag har använt kan du hitta i deras blogg.

*****

Today Im showing what I´ve done with some of the amazing and fun Cheery Lynn dies in Engströms Blog.



Här ser Ni en närbild på en blomma jag gjort med diesen. 
Visst blev den tjusig?!

Hoppas vi ses på Sweden Scrap Happening!
Det är inte långt kvar nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0