Den bästa som finns...

Nu är det inte långt kvar till Alla Hjärtans Dag.

Ni har väl fyllt på med hjärtans-korten?

Nu har jag försökt stå emot dom härliga Saturated Canary stämplarna länge nog - nu gick det inte längre, så här om dagen fick jag lov att slå till på ett par stycken! :0)
De är fantastiskt roliga att färglägga.

******

Now it´s not long until Valentines Day.

Have you made all your heartful cards yet?

I´ve been trying to resist those lovely Saturated Canary stamps long enough - but now I couldn´t eny more, so the other day I just had to get a few of them. ;0)
They are so much fun coloring.



Jag har använt Glitz papper i rosa och bruna toner.



Här har jag använt en av texterna från Inkywings Textark 1 - Du är den bästa som finns.



Here´s a close up on the image.
She is colored with Promarkers on Letraset Cartridge Paper, 270 g.

******

En liten närbild på bilden.
Hon är målad med Promarkers på Letraset Cartridge Paper, 270 g.

Glöm inte kika förbi imorgon, då kommer det massor av nytt här i bloggen!


Kommentarer
Postat av: Christina

WOW vad snyggt! Jag kunde inte heller motstå häromdagen men den här lyckades jag missa. Synd!

2012-02-06 @ 12:18:57
URL: http://scrapkammaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0