StampARTic utmaning...

Hej allihop, jag hoppas Ni inte missat att det är dags för en ny utmaning inne hos StampARTic!
Det är nytt år, så vi vill att Ni skapar något nytt!

Då menar vi inte att du måste uppfinna något helt nytt! Nej, något som är nytt för DIG.
Kanske ett nytt sätt att färglägga, pröva en ny kortvikning du aldrig gjort förut, vika en ny typ av låda, göra en ny dekoration till ditt alster mm.

Jag har gjort ett kort i en storlek jag aldrig prövat förut, ett kort i en lite större storlek:

*******

Hi, everyone, It´s time for a new Challenge over at StampARTic.
We have started a new year, and todays challenge is: Do something new.

That don`t mean you have to invent something that hasn`t been done before, just do something that is new to YOU. Maybe a new way of coloring, a new folding technique, a new style, a kind of box you haven`t tried before, make a new kind of decoration for your project etc.  

I´ve made a card in a size I´ve never used before, a quite big card actually...



Kortet är ett Stafflikort i storleken 11x20 cm.
Pappret är October Afternoon Farmhouse.
Vimplarna är dies från Cheery Lynn.
Enkelt dekorerat med twine, knappar och öljetter.

Både motivet och texten är diggisar från Tiddly Inks.
De är utskrivna på Letraset Cartridge Paper (270 g) och färglagda med Promarkers.

Det fungerar alldeles utmärkt med min vanliga bläckstråleskrivare och Promarkers.
Eftersom jag oftast har dåligt tålamod och vill börja måla på en gång, så brukar jag torka bläcket lite med embossingfönen först... ;0)

Glöm inte bort att spana in DT-teamets alla härliga alster!


Kommentarer
Postat av: Pops

Morning sweetie, I love this creation so gorgeous, hugs pops x

2012-02-01 @ 10:52:43
Postat av: Christy/Tiddly Inks

Really, really lovely! The colors are amazing! :)

2012-02-02 @ 02:55:01
URL: http://tiddlyinks.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0