Sweden Scrap Happening - here we go...

Det har varit ovanligt tyst här inne den här veckan, men det finns en anledning. ;0)
Jag har jobbat häcken av mig och förberett inför en händelse jag väntat läääänge på,
nämligen Sweden Scrap Happening.
En hel helg med massor av härliga kurser/make & takes!

Sedan hoppas jag på att få en hink full med inspriration med mig hem, träffa nya och gamla bekantskaper, god mat, fnitter och avkoppling. En fantastisk helg helt enkelt! :0)

Här kommer lite bilder på vad vi ska leka med under helgen:






Visst ser det härligt ut?!

Förutom att jag ska hålla i en av kurserna så hoppas jag kunna slinka med på Ingvild Bolmes (Prima) och Carolyn Peleers (Melissa Frances) kurser. ;0)

Ses efter helgen igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0