Blinka lilla stjärna...

Idag är det min dag i Stampavie bloggen och idag visar jag en tag som jag gjort till ett nyfött litet mirakel.
Jag har använt Little Star från Laurence collection:

******

Today Im going to show you a little tag I´ve made to a little newborn.
I´ve used Laurence´s Little Star from Stampavie:



Motivet är stämplat på Kraft CS och färglagt med Prisma Colorpencils.

******

The image is stamped on Kraft CS and colored with Prisma Colorpencils.



Papper från Magnolia och alla kanter är distressade med Walnut Stain.
Enkelt dekorerat med lite olika dies (från Sizzix och Tim -holtz)

******

The papers are from Magnolia and all the edges are distressed with Walnut Stain.


En liten närbild på det söta motivet.
A little close up on the cute little penguin.

Hoppas ni får en skön och härlig fredag!


Kommentarer
Postat av: Anna i Mossahus

Oj, så söt!

2012-01-13 @ 23:58:31
URL: http://mossahus-scrapping.blogspot.com
Postat av: Louise

Hej Åsa!

Men åhhhhhhh! Vilken liten sötnos!! :) Så himla underbar....



Kram

2012-01-14 @ 13:43:22
URL: http://louisesscrapperie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0