CHA sneaks for Stampavie...

Jag hoppas du inte har missat att det numera haglar Sneak Peaks inne på Stampavies blogg inför CHA??!

Det är så otroligt många fantastiska motiv som släpps, och Heidi och kompani bygger just nu montrar för fullt på andra sidan det stora blå.

Jag börjar med att visa Penny Johnsons lilla Sporty idag:

*****

I hope you haven´t missed out all the amazing CHA Sneak Peaks at Stampavie!??

There are sooo many wonderful stamps that are showing everyday, and Heidi are building her booth right now on the other side of great big blue...

Im going to show you Penny Johnsons cute little Sporty today:



Han kommer bli perfekt till mina söners kompisars alla blivande födelsadagskort under året!

Jag har gjort en tag i kraft cardstock och stämplat och färglagt direkt på pappret.

******

 He is just great for all those birthdays cards to my two boys friends!

I made a tag in Kraft Cardstock and then stamped and colored right on the tag.



Motivet är färglagt med Prisma pennor.

******

The image is colored with Prisma pencils.



Textstämpeln är också en CHA nyhet och kommer från Tina Wenkes Textark Sweet wishes.

******

The sentiment is also a CHA sneak, it´s from Tina Wenkes Sweet wishes.



Ha en toppen fredag med massor av fredagsmys!!


Kommentarer
Postat av: Dorte

Hvor er han bare sød og lækker. Din farvelægning er utrolig flot.

Ha en fin dag.

Klem fra Dorte

2012-01-27 @ 08:42:39
URL: http://dortesdill.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0