Väldekorerat...

Jullovet är slut och livet är återigen tillbaka i vardagsrutinerna. Kan både kännas lite skönt och vemodigt på samma gång, tycker jag.

Nu har jag haft en längre period av väldigt Clean & simple - har ofta dessa återkommande perioder - så nu kände jag verkligen för att dekorera och jobba med ett alster.

Så idag visar jag ett väldekorerat kort hos Scrap-Perra:

*****

Christmas brake is over and life is once again back to normal standards. It feels both good and a bit sad at the same time.

I have had a long period of Clean & simple in my crafting - I tend to have those periods - so this time I really felt for a well decorated card.

So today Im showing one in Scrap-Perras Blog:



Som bas har jag skurit ut en scalloped ram i Mörkbrun CS och sedan har jag använt brun wellpapp som jag målat med vit Gesso.



Förutom cardstock så har jag använt papper från Pions Minnenas Atelje (6x6 pad) och Glitz - Beautiful Dreamer. Sedan har jag gått loss med Edge scraper och Distress Walnut Stain på alla kanterna. Jag har också sprayat alla papper med Glimmer Mist Chalk (2 oz). Så att allting riktigt glittrar.

Motivet är från Magnolia Sweet Rainbow Collection - Scarecrow Tilda.

På doilysen bakom motivet har jag även sprayat med Glimmer Mist Walnut Gold.



Kortet är sedan dekorerat med:
Twine
Cherry Blooms
Rosor
Ostklut
Nitar/brads
Mini Alphas
TH - Tiny Attacher
TH - Hinge Clips


Glöm inte bort Scrap-Perras fina Blogcandy! Du kan läsa allt om det här.

*****

Im entering the following challenges with this card:
Just Magnolia - Anything goes (adding something new - my Mini Alphas)
Magnolia Down Under - Anything goes


Kommentarer
Postat av: Mia

Jösses så fint! Gillar alla lager på lager, ju längre man tittar desto mer upptäcker man!! Kram

2012-01-10 @ 12:29:32
URL: http://miaspysselhorna.blogspot.com
Postat av: Pysselfröken

Toksnyggt! Du är verkligen ett proffs!

2012-01-10 @ 15:57:49
URL: http://pysselfrkensblogg.blogspot.com/
Postat av: Janne

WOW! Great card! Thanks for playing along with us at MDUC this week!

Hugs, Janne

2012-01-10 @ 21:55:31
Postat av: Karen

Oh My - your card is gorgeous!! Thanks so much for joining in our first challenge of the year at Magnolia Down Under:-)

Hugs

Karen

xxx

2012-01-11 @ 09:51:26
URL: http://karenscraftspace.blogspot.com
Postat av: JANIEL/JANNY

OH MY!!! Look at the details!!! BEAUTIFUL!!

Thanks for joining us at MDUC this week with our anything goes challenge.

hugs......

2012-01-11 @ 15:28:49
URL: http://www.scrappyjanDesigns.blogspot.com
Postat av: Mindy Baxter

WOW! This is beautiful. Love the colors and layout. So many beautiful details.

Thanks for joining us at Just Magnolia and hAngler.



Hugs, Mindy

2012-01-12 @ 19:34:24
URL: http://www.stampinmindy.blogspot.com
Postat av: Mitt Pyssel Å Hem

Vilket kanonfint kort!

/Carina

2012-01-13 @ 16:01:58
URL: http://mittpysselahem.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0