Bröllopskort hos Scrap-Perra...

Idag tänker jag visa ett bröllopskort jag gjort på beställning till en god vän, som jag visar hos Scrap-Perra idag.

Enda önskemålet var att de skulle få plats med pengar inuti kortet.



Jag har använt Straw-& Kraft-cardstock tillsammans med beiga papper från Maja Designs Vintage Summer Basics.



På framsidan har jag dekorerat med Magnolias Sweet Christmas Dreams die och blommor i olika storlekar.

Texten har jag skrivit ut på datorn, direkt på mönsterpappret, och sedan stansat ut med ovala Spellbinders dies. Jag har distressat runt alla kanterna och texten med Distress Walnut Stain.

Jag har använt ett beiget band som stängning på kortet.



Inuti kortet har jag gjort plats för att stoppa i önskad mängd pengar till brudparet.
En mycket enkel och snillrik kortvikning.

Inuti står även den personliga hälsningen.

Även denna utskriven direkt på mönsterpappret från datorn.


Nu hoppas jag att kortet var uppskattat. Det är alltid svårt att göra kort på beställning, till folk man inte riktigt känner.
Jag tycker i alla fall att det vart fint! :0)

Ses snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0