Gästalster för Mollys Scrapbooking...

Idag visas mitt andra alster som Gäst-DT hos Mollys.

Jag har även denna gång använt en av stämpelkiten från Some Odd Girl, Sunny Mae.



Papprena är från Lily Bees Designs serie Head over heals.
(Crush - orange, Courting - brun)

Som dekorationer har jag använt bomullsband, en ros och sedan har jag stämplat molnen (som är från samma stämpelkit) på lite spillpapper och monterar på distanskuddar.



En närbild på motivet.

Färglagt med Pro- & Flexmarkers på Letrasets 270 g papper.


Syns snart igen!


Kommentarer
Postat av: Arabella

Oooh Asa this is gorgeous! I love it! Fab design and I love the colour scheme and that ribbon is just yummy!



Arabella

2012-07-04 @ 15:22:59
URL: http://www.chickiechirps.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0