Memories...

Nu vart det tyst här alldeles för länge...

Jag har varit på en efterlängtad semester med gamiljen i nästan en vecka.

Men nu är vi tillbaka, och allt är som vanligt!

 

Medans Perra och Mia flanerar omkring i himmelriket för oss pysslare (CHA), så passar jag på att visa lite kort hos Scrap-Perra. (Nääää, jag är inte alls avundsjuk...! :0))

 

Idag blir det återigen ett kort med Magnolia, ifrån serien Summer Memories.

här med en av mina favoriter Summer Flower Tilda.

 

 

Jag har använt papper från Kaisercrafts serie The Lake House Collection.

(Springs och Relax)

 

Jag har dekorerat med en stor härlig blomma från Prima och Cherry Blooms.

 

 

Technique Tuesday har många fantastiska textstämplar som Clearstamps, designade av Ali Edwards.

Perfekta, med flera olika små texter som går att kombinera tillsammans.

 

En närbild på motivet.

 

Det är färglagt med Promarkers på Letrasets 270 g papper.

Sedan har jag chalkat det blåa runt motivet.

 

Glöm nu inte bort Scrap-Perras stora REA i e-butiken.

Passa på att fynda medans Per och Mia är på andra sidan den stora sjön.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0