Ett pås-kort till en liten...

Idag visar jag ett sk. pås-kort i Scrap-Perras Blogg.
Jag har i detta fallet gjort det enkelt genom att endast vika papperspåsen på mitten och sedan dekorerat all fyra sidorna.



Påsens fram- och baksida är dekorerad med Maja Designs Vintage Summer Basics 1922.

Stämpel är från Magnolias Summer Memories och är färglagd med Distress Markers.

Sedan har jag dekorerat med lite rosor och Cherry Blooms.
Själva påsen knyter jag ihop med ett organza band.



Insidan är dekorerad med Maja Designs Vintage Summer Basic 1908.

Alla cirklar är utstansade med Spellbinders och disterssade med Tea Dye.

Bakom diecutsen har jag satt en doily i lagom storlek.

(texten är skriven med Rub-ons från den privata samlingen)

Enkelt men ändå lite 'roligare' än ett traditionellt kort.


Kommentarer
Postat av: Emmy

Uuuuunderbart kort!!

Älskar hur man bara precis ser doilisen!

2012-06-05 @ 14:11:40
URL: http://emmybloggen.blogg.se/
Postat av: Larissa

Gorgeous card Asa, love how you coloured the image.



Hugs,

Larissa

2012-06-05 @ 21:40:13
URL: http://car-d-delicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0