Romantiskt blått...

Hej igen. Idag klämmer jag in ett litet alster till då jag vickar för Marie och Mia i Scrap-Perras Blogg.

Det får bli ett kort i blåa toner med Maja Designs Vintage Summer.



Förutom Maja Design har jag använt flera doliys/tårtpapper som bas och sedan dekorerat med lite blommor och ett hjärta från en Tim Holtz die. Alla kanter är svagt distressade med Vintage Photo.



En närbild på motivet från Magnolia.
Färglagt med Distress Markers på 200 gr akvarellpapper.
Jag har använt en spellbinder och stansat ut runt motivet och sedan använt densamma som mall för att distressa runt kanterna med Weathered wood.

Ni har väl inte missat att Perra har erbjudande på The Crafters Workshop Masker.

Ha en fantastisk midsommarhelg allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0