Whiff of Joy sponsrar StampARTic...

Den här gången har StampARTic blivit sponsrade med jättefina papper, dekorationer och stämplar från Whiff of Joy. Jag är väldigt förtjust i många av WOJ´s härliga motiv.

******

This time StampARTic has been sponsored with lovely papers, decorations and stamps from Whiff of Joy.
Im very fond of many of WOJ´s wonderful motifs.



Jag har plockat upp färgsättningen i det fina bakgrundspappret och valt att hålla mig till det blåa och beiga.



Stämpeln är färglagd med Distress Markers på 200 g Canson Akvarellpapper.

Det känns fortfarande lite läskigt att färglägga med något annat än mina Promarkers, men det tar sig sakta.


Hoppa över till StampARTics Blogg och kika in tjejernas fantastiska kort!

Kram på Er!


Kommentarer
Postat av: christina

Skojar du med oss?? det är ju superfint!! Du är så himla duktig på att färglägga.

2012-06-13 @ 11:06:49
URL: http://scrapkammaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0