Maja Design hos StampARTic...

Inne hos StampARTic har vi återigen skapat med Maja Designs härliga papper.
I dagarna två har vi denna gång gjort kort och altrat, nu med serien Skärgårdsliv.

Först skapade jag två stycken kort:

******

We have once again got the opportunity to create with Maja Designs wonderful papers at StampARTic.
This time we have used Life by the Sea.

I´ve created two cards and decorated a candle:



Här ett i röd-vita toner, enkelt dekorerat mer band och en ros.

Texten är från Stampavies senaste CHA-kollektion.



Det fantastiska motivet är en digi från Saturated Canary.
Färglagd med Pro- & Flexmarkers på Letraset Cartridge Paper (270 gr.)



Sedan ett kort i ljusa, beiga toner. Här har jag även gått loss med Akrylfärg och distresser.
Motivet är från Bildmålarna och färglagt med Pro- & Flexmarkers på Letraset Cartridge Paper (270 gr).

Texten är från Vilda Stamps (tror jag)...?


Sedan dekorerade jag ett ljus i ren skärgårdsstil:



Älskar effekten med dessa papper tillsammans med wellpappen.





Här har jag mätt och skurit i mönsterpappret för att få med det mönster och den text som redan fanns där.
Och sedan distressat alla kanter med Tea Dye.

Skynda in hos StampARTic och kolla in alla fantastiska kreationer!!

Ses imorgon!


Kommentarer
Postat av: Elaine

Sooooo pretty and totally adore your candle - very inspirational x


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0