My Minds Eye hos Engströms...

En av mina personliga favoriter är My Minds Eye, och den här gången har dom verkligen släppt helt fantastiska kollektioner! Idag har jag valt att jobba med matchande papper och dekorationer från Follow You´re Heart - Be Amazing i Engströms Blogg.

******

One of my personal favourites is My Minds Eye, and this time they overdone them selves with just beautiful collections! Today Im showing Follow You´re Heart - Be Amazing in Engströms Blog.



Jag har använt papper uteslutande ifrån 6x6 Designer Paper Pad.



Här har jag stansat ut cirklar i olika mönsterpapper och sedan fäst en Brad i mitten.
Vimpeln är också ifrån de matchande dekorationerna.


Im entering MME´s Monthly Card Challenge - A sketch (my theme: Journey)


Kommentarer
Postat av: Jody Rogers

Love your card! It is very clean and pretty! Great job!

2012-03-18 @ 14:43:34
URL: http://www.creativeauthority.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0