SSPC´s första utmaning...

Idag är äntligen dagen kommen när vi har våran första utmaning hos Sweet Stamping Pixies!
TJOHOO!

Och vi börjar att skapa på temat Vår. Jätte enkelt, eller hur?! :0)

******

So today is finally the day for our first challenge ever over at Sweet Stamping Pixies!
YAY!

And we are kicking it off with the theme Spring. Easy peasy, isn´t it?! ;0)



Jag har använt MME papper tillsammans med motiv från Lily of the Valley.

******

I´ve used MME papers together with an image from Lily of the Valley.



Molnen är utskurna med en die från CC Design.

******

The clouds is made with a die from CC Design.



Motivet är färglagt med Tombows på Canson Akvarellpapper (300 gr.).

******

The image is colored with Tombows on Canson Akvarellpaper (300 gr).



Så skynda Er över och kolla in mina fantastiska DT-kollegors kreationer och passa på att kolla in de underbara vinsterna från Simon Says Stamps!! Utmaning pågår ända till den 6 April.


Now hurry on over to the Blog and check out my fantastic DT-collegues work!

The Sweet Stamping Pixies Challenge is running until April 6th, 2012 and of course you can also win something. Simon Says Stamp kindly sponsored a whole TGF fairy set for our first challenge! So join in the fun


Kommentarer
Postat av: Christina

ja nu är det jag igen - stalkern! Men jag måste ju bara - det är ju så himla gulligt där här kortet!!

2012-03-12 @ 13:36:08
URL: http://scrapkammaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0