Varma kramar...

Hoppas helgen och starten av veckan varit bra. Själv ligger jag däckad i influensan, jätte tråkigt!

Idag bloggar jag hos Scrap-Perra och jag fortsätter med MME´s Miss Caroline. Man den här gången med Dilly Dally - Checkered.



Jag har nålat mönsterpappret med ett tunt lager Gesso och rivit kanterna med ett Distressing Tool.
Över detta har jag sedan lagt ett lager Osteklut.

Motivet är från Sweet Crazy Love och heter Cuddly Sibblings.
Det är färglagt med Tombows på 300 gr akvarellpapper.



Jag har dekorerat med band, blommor, knappar och massor av glitter.
Bokstavs stickerserna har jag limmat fast på kraft cardstock och sedan klippt ut och fäst med glue dots.

Pyssla lugnt!


Kommentarer
Postat av: Christina

Helt underbart!! Färgläggningen är fantastisk!

2012-03-06 @ 09:13:07
URL: http://scrapkammaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0