Altrat en liten bubbel-låda...

Hoppas Ni haft en skön och härlig helg och att värmen och solen hälsat på även hos Er.

Idag visar jag en liten bubbel-ask (eller vad det nu kallas) hos Scrap-Perra.

******

Hope you all have had a wonderful weekend with lot of sun and beautiful weather!

Today Im showing a altered box at Scrap-Perra.



Jag har dekorerat med Maja Designs Vintage Summer Basic.

På lådans sidor har jag använt 1922.



Inuti bubblan har jag ett av de nya Magnolia motiven från kollektionen Summer Memories.

Motivet är färglagt med Distress Markers.



På lockets ovansida har jag dekorerat med Maja Designs Vintage Summer Basics 1933 samt Cherry Blooms och rosknoppar



Runt kanten och uppepå locket har jag dekorerat med band.



Inuti bubblan har jag också hällt i lite genomskinliga små pärlor och lite löst glitter.
Det blir nästan som ett Skak-kort och ger lite extra liv till lådan. Men det blir samtidigt väldigt svårt att fota. ;0)


Ha en underbar tisdag så ses vi imorgon igen!


Kommentarer
Postat av: Eva

Vilken underbar ask, med bubblan på locket. Tack för idéen den skulle jag gärna vilja testa.

mvh Eva

2012-05-23 @ 21:37:51
URL: http://evaspapper.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0