Squigglefly sponsrar StampARTic...

Idag visar jag ett kort med en diggistämpel från Squigglefly.

Alla i StampARTics team har gjort varsitt kort med ett av deras motiv.

Jag kände för ett riktigt lekfullt och färglatt kort så jag valde den lilla utomjordingen:

******

Today Im showing a card with a digistamp from Squigglefly.

The StampARTic team have made one card each with one of their stamps.

I felt for a playful card with bright and fun colors, so I went with the little spaceman:



Jag har använt papper från Cristy Tomlinsons She Art och dies från CC Design.

Textstämpeln är från Inkywings.



Motivet är färglagt med Flex- & Promarkers.

Skynda in och kolla in de andra fantastiska korten och digistämplarna.

Ha en skön Söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0