Stafflikort med Vilda sköningar...

Idag kommer ett kort som jag gjorde på pysselträffen i Järfälla, 'Skapa med hjärtat'.
Ett stafflikort där jag maskat ihop den übersöta pojken och flickan från Vilda Stamps.

******

Today Im showing a card I´ve made on the big craft event in Stockholm.
I made a easelcard where I masked together the übercute little boy and girl from Vilda Stamps.



Jag har hållt det ganska enkelt och sparsamt dekorerat.



En närbild på motivet, färglagt med Promarkers på Letrasets 270 gr papper.



Jag deltar med detta kort i följande utmaningar:

Passion for Promarkers - Photoinspiration
I love Promarkers - Anything goes


Hoppas Ni får en fantastisk långhelg!


Kommentarer
Postat av: Berit C

Så lekkert et kort og for et herlig motiv! takk for at du deltar hos I ♥ Promarkers og lykke til:)

Berit:)

2012-05-18 @ 00:14:22
Postat av: Carina

Fint kort, stämplarna är så himla underbara:)

Trevlig Helg!!

2012-05-18 @ 07:12:28
URL: http://carinaskortochgott.blogspot.com/
Postat av: Ruth

Fab card, love the image and the stitching, thank you for joining us at I♥Promarkers this week

Ruth x

2012-05-18 @ 12:34:24
Postat av: The Crafty Den

what a gorgeous card. I love the image and your colouring is perfect. Thanks for joining us at PFP this week. Hugs, Denise x

2012-05-19 @ 19:42:49
URL: http://thecraftyden.blogspot.com/
Postat av: Gro

Kjempefint kort.

Takk for at du deltar hos PfP denne uka.



Klem :o)

2012-05-19 @ 21:26:20
URL: http://groshobby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0