European Copic Coloring Program....

Hoppas Ni har en skön söndag kväll.
Själv har jag precis kommit hem från en underbar pysselhelg i Enköping. Tusen tack tjejer!
Lika underbart varje gång.
 
Jag har en liten hemlis att avslöja, en dröm jag jobbat på ett tag,
nämligen att Copic Certifiera mig. :0)
 
Och nu är det klart - snart påbörjar jag det internationella European Copic Coloring Program och blir äntligen European Copic Coloring Master, och får börja hålla kurser i färgläggning! :0)) 
Blir några långa resor innan det är klart, men det ska bli jättespännande!

Hoppas det finns intresse ute i Pyssel-Sverige för att lära sig lite färgläggning... ;0)
 
--------
 
Hope you´re having a wonderful sunday night.
I´ve just got home from a three day Crafting event. It´s just as amazing every time.
 
Im about to let you in on a little secret I´ve been working on for a while,
making one of my dreams come true, to get Copic Certified...
 
So - Im about to start the European Copic Coloring Program and are finally becoming a European Copic Coloring Master, and are alowed to arange coloring classes!! :0))
 
It´s going to be some travelling, time and effort before it´s done, but Im so looking forward to it!
 
So I hope there are some interest in learning how to color with Copics around here... ;0)
 

 
 
Syns snart igen/See you soon
 


Kommentarer
Postat av: Christin Grønnslett

Grattis. Vad roligt !!!

2012-09-16 @ 21:23:03
URL: http://umenorskan.blogspot.com/
Postat av: Maritha

Grattis! Berätta meeer! Hur blir du det? Får du åka på någon rolig resa, eller är det via datorn? Blir du den enda i Sverige som är certifierad? Hyr de in dig på kurser?

Jag tycker det låter jättecoolt!
GRATTIS!

2012-09-16 @ 21:26:20
URL: http://www.frolid.eu/blogg
Postat av: Bella

Åh! Vad mycket fint det finns här.
Vad spännande det låter med certifieringen, du målar jättefint!

/bellis4 på SS

2012-09-16 @ 23:59:18
URL: http://bellis4.blogspot.se
Postat av: Zarah

Du ÄR ju redan helt galet bra - hur bra tänker du BLI egentligen?! :D

...och grattis! Vad SKOJ!

2012-09-18 @ 13:51:53
URL: http://www.zarischka.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0