Lovely Anna Belle at Tiddly Inks...

I hope you haven´t missed out on the wonderful new release from Tiddly Inks.
This is Anna Belle and the image is called
Fluttering By to Say Hi:

******

Jag hoppas inte Ni missat Tiddly Inks senaste stämplar.

De är fantastiskt söta och kommer både som digisar och clear stamps.

Här kommer lilla Anna Belle - Fluttering By to Say Hi:



The image is colored with Pro- & Flexmarkers.

The stamps comes in both digital and clear.

Papers from Maja Design and Pion Desig, dies from Spellbinders and Magnolia.
All edges are distressed with Walnut Stain and some roses and cherry blooms as decorations.

Im entering the following challenges with this card:
I love Promarkers - Gardens


Have a wonderful Friday!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Beautiful card good luck with the I ♥ ProMarkers Garden challenge. Hugs Ginny ♥

2012-08-17 @ 09:56:47
Postat av: Päivi

Så underbart sött kort! Och din färgläggning är verkligen underbart! Jag får bara inte till det med rosa färgerna :) Har för mig att det var just du (eller kanske inte :) ) som tipsade mig på SS forumet om just kombinationer av rosa PM pennor men men jag får bara inte till det :)



Ha det bäst!

Päivi/Paivja

2012-08-18 @ 11:18:33
URL: http://paivja.blogspot.com
Postat av: Emelie

Åh! Vilken söt stämpel! Vart får man tag på en sån? :)

Svar: Tusen tack! :0)Den finns hos Tiddly Inks (www.tiddlyinks.com).
Scraphorse - Åsa

2012-08-26 @ 22:05:40
URL: http://detkallaspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0