Måndag...

...trots måndag så känns det ganska bra. Hade en fullspäckad helg som vanligt. *ler*
Dressyr-träning fredag o lördag, terränguppvisning på Ridsportensdag söndag, lite födelsedagsfika för sambon, i stort sett hela taket är färdiglagt på fars stuga, lite städning och plock samt kvällsmys har vi hunnit med.. *phuu*
Och så har jag faktiskt hunnit pysslat lite också - vilken tur. Så nu har jag gjort klart sonens kalas inbjudningar...
Maskerad vill han ha, så maskerad blir det! *flinar* Bilder på dom kommer längre ner.
Först några bilder från söndagens bus!

Jag och Pastell busar inne på banan.

Emma och Ratima hoppandes över tröjan. Vi hoppade över en steeplehäck också.

Sonens kalasinbjudningar är stämplade med Pysselmyrans två kalasstämplar.

Detaljerna och texten finns på baksidan av tagen...

Nu hoppas jag på en lugn och skön fortsättning på måndagen! *ler*

. : kram : .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0