. : sommarkort : .

Här kommer en av LOsarna som jag gjorde på pysselträffen. Längtar så efter riktig vår och sommar så jag scrappade övervägande sommarbilder! Tänk - idag tog vi faktiskt fram grillen och grillade korv i kvällssolen, trots massor av snö och lera  :0)

LO utgår från vanlig cardstock och så har jag använt akrylfärg som "fotomatta", tillsammans med blommor , metall och bling. Scrapstämpeln kommer ifrån Inkywings och swirlstämplarna från Stämpelboden.

En detaljbild på blommorna och dekosarna! Har även glittrat till det lite på minirosorna, men det syns tyvärr inte riktigt på kortet...

Nu är det snart dags för sängen, en liten bloggrunda först bara... ;0)

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: marit

Å vad vacker!

Den gillar jag massor!



Kram

2009-04-03 @ 00:47:21
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0