. : tävlingsbidrag : .

Nästa utmaning i cc´n blev en skiss utmaning; jag gjorde det enkelt och använde samma skiss på både kort och LO:

Det var lite svårt att fota så pass sent på kvällen, men jag hade ju liksom inget val ;0) Hela LO går i ljus, dov blå och brunt.

En detaljbild på dekorationerna.

Kortet som då utgår från samma skiss. Stämplat från Inkywings.

Ja, fyra bidrag tror jag det blev, ganska bra ändå med tanke på att jag legat mer eller mindre däckad hela helgen... Tävlingen i sig är ju egentligen inte det primära utan det känns väldigt utmanande och stimulerande att få igång kreativiteten under en cc! Stort tack till Scrappiz!

Jaha, imorgon startar sportlovet härhemma så vi får väl se hur mycket plats för pyssel det blir... ;0)

. : kram : .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0