. : formex mässa : .

Jaha, imorgon i gryningen gäller det. Då sätter jag o Lisa oss på tåget o rullar ner till storstan o minglar på Formex-mässan. Ska bli jätteskojsigt! Att jag sedan förmodligen kommer att vara heeelt snurrig i bollen när vi åker därifrån får jag bjuda på. Hoppas bara Lisa har överseende med sällskapet på vägen hem.. ;0)
Här kommer en liten bild på det blogg godis som jag nu delat ut till sin nya lyckliga (?) ägare!

Skickade med ett litet grattis kort oxå minsann. ;0)

Rachel Ann Miller stämpeln från Stämpelgården är färglagd med PM o MCP.

Nu ska jag nog ta och värma på en kopp te innan det är dags för sängen.

Trevlig helg!

. : kram åsa : .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0